نرخ كرايه تاكسي پايانه مسافربري جدید یزد پنج هزار ريال اعلام شد

یزدفردا "براي انتقال مسافران از سطح شهر تا پايانه مسافربري جديد علاوه بر فعال بودن اتوبوسهاي شهري و ارائه خدمات از ساعت 6 تا 20، تاكسي ها و تاكسي تلفني ها هم با نرخ هاي دربستي 20 هزار ريال و به ازاي هر نفر پنج هزار ريال ارائه خدمت مي نمايند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري يزد مهندس صلواتي مديرعامل سازمان پايانه هاي مسافربري شهر يزد نرخ كرايه تاكسي و تاكسي تلفني به ازاي هر نفر مسافر از داخل شهر تا پايانه جديد مسافربري را پنج هزار ريال و نرخ دربستي آن را 20 هزار ريال اعلام كرد.
وي اظهار داشت: مسافران همچنين به منظور اياب و ذهاب در مسير پايانه جديد مي توانند از ساعت 6 تا 20 از پايانه هاي اتوبوسراني درون شهري ميدان جانباز و چهارراه 22 بهمن (سه راه شحنه) استفاده نمايند.
مديرعامل سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري يزد با تأكيد بر استفاده مردم از وسيله نقليه عمومي در مسير پايانه جديد خاطرنشان كرد: در صورت تقاضاي مبلغي اضافه تر از نرخ مشخص شده ، با اخذ فاكتور و ذكر مشخصات خودرو مديريت پايانه را درجريان قرار دهند.
محمد صلواتي سفارش كرد مسافران براي تهيه بليط از دفاتر داخل شهر تعاوني هاي مسافربري استفاده نمايند.
وي با اعلام اينكه در پايانه جديد ايستگاه تاكسي فعال است و با صدور قبض، ارائه خدمات مي نمايد تأكيد كرد كه در اين مسير به هيچ عنوان از خودروهاي شخصي استفاده نشود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا